Saturday 19 February 2011

Sembelit?? jangan risau,, LACTO-LITE dapat selesaikan. =P


Assalamualaikum,

LACTO-LITE,
macam mana bleh kenal ngan produk ni?? 
Aku, mak & adik survey kedai pengantin, konon nk g booking la.
then nampak kotak ni kt atas meja akak tu,
saja gatal mulut nk bertanya apakebenda ni,
then dia pon semangat la cita pasal produk ni..
tapi,
aku xberminat sgt.. byk sgt produk kan skang,
mak & adik aku trus beli.
first, diorang beli 3 sachet saja.
konon nk try2 la..

After mak aku try 1 sachet,
trus dia ajak aku g beli lagi.
dia dh turun 1 kg!!
and dia cakap dia rasa mcm berkesan.. 
:))

aku pon dgn rajinnya, saja search2 dkt tenet pasal produk ni,
banyak la yang positif..
setakat ni xdgr lagi yg negatif.
tapi kalo ada boleh la share yer..
:))
tapi serius,
sapa yg sembelit tu try la :P

1 sachet pon ada jual, nk try jgn lupa koling2 yer :))
sms pon bleh :))
hik2..

dia bleh minum dgn air jus tau..
n fungsi dia lebih kurang macam vitagen,
tu abg aku cakap la!
ala macam iklan tu!!
menentang bakteria berbahaya..
ok

slamat mencuba 

*peace*


oh lupa plak, nah amik info sikit:

Bagaimana NURICH LACTO -LITE dapat membantu anda?

* Menyingkirkan toksin badan

* Menggalakkan metabolisme untuk mengurangkan
beban badan.

* Mengurangkan beban badan

* Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik

* Membantu dalam penghadaman

* Membantu melegakan sembelit

* Membantu Sintesis vitamin

:))

No comments:

Post a Comment