Tuesday 29 March 2011

Stay Slim & Healthy!!

Assalamualaikum,


Eceh! Entry nk gempak! "Masih Kurus & Sihat" kalo ditukar kepada bahasa melayu macam agak tipu untuk tuan blog yang xslim tapi healthy :))
Aku nak tanya ni, lepas korang keluar lunch, lepas korang termasuk aku melantak nasi sepinggan, bihun sup, bihun tom yam & sebagainya sebagai hidangan lunch, korang masih rasa nak mengunyah x??
APA?? TAK?? bagusla, patutlah korang maintain selim melim ja!! malangnya, aku xgitu.. huhuh
mulut asyik nk mengunyah, konon nk hilangkan mengantuk lah! alasan. Opismate aku pn cakap, kalo la ada gula2 langsingkan badan, dia org pertama nk try. dah mulut xberhenti nk mengunyah. Hipotesis mengatakan semakin banyak mengunyah, semakin banyak lemak yg terkumpul.


Cara nk mengatasi??
Puasa??
Tahan nafsu makan?
heheh..
aku tetap mengunyah!!


jom!! mari2 kita makan benda ni :


best,
guava!!
No  lead
no preservatives
no artificial coloring
and no Saccharin


slalu beli dkt TESCO ataupun GUARDIAN bawah opis aja.. 
ramai suka mengunyah ni,
kebaikan dia kan,
yang dia lukis kt kertas tu la,
tinggi Vitamin C & High Fibre,
sesuai jugak utk org yg susah nk membuang =P


oh, 
sekarang ni ada promosi tau!!
beli guava ni,
and then anda akan dapat satu kertas yg ada CODE,
then blh sms atau log in SINI
hadiah dia BEST amat!!




tolong!! nk menang hadiah Second prize tu!!

No comments:

Post a Comment