Saturday 9 April 2011

Happy birthday Syarfa Syamimi!

Assalamualaikum,


9 April 2011,
Birthday Syarfa Syamimi, coursemate aku dkt Uitm dulu,
Semester 1,
macam mana blh kenal dia, dia ja org 1st yg berani tegur aku 
"Ko memang banyak baju kaler macam ni eh" waktu tu aku pakai baju kurung kaler gold!
Oh, dia ni dok memerhati aku ke hapa, aku sndiri pon xprasan okay, n tu lah first time kami bertegur sapa dlm kelas!


Aku, Syarfa Syamimi, Solah Makkiah, Nur Amani & Fadilah Murtadza,
kami semua sekelas masa Semester 1 & 2,
ntah macam mana kami bleh jadi 'klik'
maybe sebab Aku rumate dgn Solah, Solah senegeri dengan Meni, Meni rumate dengan Mimi, & Mimi sematrik dengan Dila. ye la kot!
macam tu la kot wujudnya "FRIENDSHIP" 


and kenangan2 yang xbleh nk lupa,
setiap kali besday antara kami semua,
semestinya ada SURPRISE birthday party,
nk sedap sket, ada makan2 lah..
start la dari Semester 1 sampai lah ke Semester 6.
jenuh nk memikir macam mana nk bg sorang2 terkejut!


Antara kami semua cik Syarfa Syamimi ni paling innocent la kunun,
so senang cita, senang la nk terkejutkan dia ni,
kona kanan, kona kiri,
haaaa... dia dah percaya!!
masa semester 2 kot, kami cakap nk ajak dia g PKNS,
so kami tunggu la bas kt blakang,
tapi kebetulan bus asyik penuh ja,
so cakap la ngan cik mimi ni, jom la kita makan kt blakang je,
masa tu aku, niza & mimi ja ada,
so, kami pon pg la area pusat komersial tu konon nk makan kt situ,
jeng3!!
sampai je SIDEWALK, ada Solah & Dila dengan KEK BIRTHDAY MIMI!!
HAPPY BIRTHDAY MIMI!!!




mimi, 
kelakar la!!


selepas setahun,
untuk birthday yang ke 22,
aku xjoin utk terkejutkan mimi,
sebab diorang dh combine birthday aku ngan si mimi ni,
:D








rasanya masa belajar la sgt2 berharga,
bila dah masing2 jauh skrang,
bleh ingat balik je kenangan dolu2!


Rindu nk dgr nasihat Solah,
Rindu nk gaduh2 ngan Dila,
Rindu nk 'gosip' ngan mimi,
Rindu nk kacau2 meni.


thanx korang!




HAPPY BIRTHDAY MIMI!!

1 comment: