Saturday 30 April 2011

Glamorous Bridal :)

Assalamualaikum,

Musim nak kawen dah nak dekat kan,
Dulu orang selalu kawen time cuti sekolah,
dekat kalender jenuh nak tulis arini si A kawen, esok si B kawen, lusa.. tulat..
tapi skang dah xmacam tu kot.. kot..
sekarang cuti sabtu ahad pon ada kenduri kawen..
oh, sebelum nk bebel panjang lebau ni,
nak cita la sket pasal BUTIK PENGANTIN yang best ni,
baju dia berkilau2, make up dia kompem la cun!!




macam mana aku tau kewujudan butik ni??
oh butik ni dekat je ngan opis aku,
tapi slalunya bila aku lalu je dia tutup,
sebab kan aku asyik lalu masa 'lunch',
dia pon ofkos la g lunch kan!
tapi lepas aku bertunang aritu, aku sembang la ngan pipah,
budak keja guardian kt bawah opis aku,
dia cita bila dia gi BUTIK GLAMOROUS BRIDAL ni,
trus mood kawen dia datang bila tgk je baju kat situ!
hiperbola sungguh!!!
aku pon dengan semangat berkobar-kobar terus kol owner butik ni,
nk g kedai dia,
first time aku masuk butik ni,
fuuh!! cantiknya baju diaaaaaaaa.... heeeeeee




owner dia ni nama ka Shila,
dia ni cantik bangat, badan pun still selim melim,
jeles aiii..
selain dari ada butik, dia juga ada buat kursus make up,
dan jual macam2 produk lagi..

                                               [ni akak SHILA tu]

sapa yang berminat boleh la datang butik dia,
dekat Taman Sekati Indah,
dekat dgn EON bank tu,
atau bleh add dia dekat FACEBOOK

okey, ni semua 'hasil tangan' dari butik GLAMOROUS BRIDAL :







                  


oklah,
so, sapa yg dah nak kawen,
yang masih cari2 theme colour,
designer,
bleh la datang sini!
Higly recommended!

tata~

No comments:

Post a Comment