Sunday 1 May 2011

Jatuh ditimpa pagar :(

Assalamualaikum,

kita selalu dgr, pepatah ada kata "sudah jatuh ditimpa tangga"
tapi ni kisah benar ni,
sudah jatuh ditimpa pagar!!
pagar tu!! main gate!! pagar!!
yang berat gilak tu! yang aku yang 'besar' ni pon xlarat nk mengangkatnya!
huhuhuhu..
[ni pagaq dia]


cenggini ceritanya,
ehem...
hari tu hari jumaat,
so kalau kt kedah ni kebanyakan org bercuti la,
certain2 opis ja yg xcuti,
termasuklah aku,
bila dah hari jumaat, ramai la yang balik berkumpul,
so satu family lah nak keluar g Pantai Merdeka,
aku plak kebetulan hari tu seebok la sket,
kononnya nak hantar tender,
tapi pulun jugak ni nak balik jugak,
mana bleh xjoin!
susah nk kumpul ramai2 ni..

yang dekat rumah pulak,
mungkin dah bosan kot tunggu aku,
'si cinta hati aku yg no 1' (ikut turutan kelahiran)
dengan gagahnya dah nk tunjuk protes terus lari keluar rumah & panjat pagar rumah,
kebetulan plak pagar tu dah memang xkukuh,
ada orang akan datang repair,
Sekali mak aku crita bunyi 'kedeboooooooommmmmmm"
semua lari keluar,
tengok2 si danish ni yg baru umur 3 tahun ni dah jatuh ditimpa PAGAR!
pagar yang besaqqqqqq tu, yg berat tu,
mak aku nak angkat pagar tu, tapi dia sorang pon xlarat nak angkat,
danish pon dah sedih nangis meraug bagai..
huhuhuh.. sedih sgt. dia pon kena masuk ICU, then kena tahan wad!!
and sampai sekarang dia ada fobia nk jalan, sebab dia macam takut,
lepas tu dah pandai cakap,
xnak balik umah tok dah, takut!! traumaaa tuu... huhu
kami semua doakan kesihatan Mohamad Irfan Danish b Mazwan Nur..
:))

punya la aktif,
bila dok terlantar atas katil pon dok ajak kami p TESCO,
pastu pesan nak makan 'mekdonod' plak tu!
haish!


[ni mak tok, xpaham yg mana satu yg saket!]







[kesan kecederaan, xbrapa nk nampak]




[dah kuar wad]

2 comments:

  1. aku terharu tgk ada pic awam 3 kat situ...sorry tgglkan komen x kena mengena dgn tajuk..

    ReplyDelete
  2. moon! mesti r ada, aku kan dtg dari 5 awam 3 :)

    ReplyDelete