Monday, 30 May 2011

Kenduri Kahwin Kawan-kawan

Assalamualaikum,

skang kan musim cuti sekolah,
so berderet2 la jemputan kahwin kan..
yang bestnya kenduri kahwin ni,
semua xsabaq nak makan nasi kenduri,
kalo kt KEDAH selalunya ada gulai batang pisang, Laksa, & sambal  belacan,
so sebelum g kenduri ni sanggup la nk kosongkan perut,
sebab nanti boleh makan dengan syoknya!! aish!!

hari sabtu, kenduri jiran kecik2 dulu,
Shuhada Ahmad, ingat lagi main hujan sama2,
main kawin2 sama-sama,
curi2 naik moto pergi bendang blakang,
rasa kejap sangat!!
dia pon dah kawen!!!
lama xbalik sik!! syokk! jumpa jiran lama2,
yg dulu baby2 sekarang dah macho2 & ayu2 gitu..
macam kejap jaaaaaaa..

Shuhada pakai baju kaler hitam & silver,
photographer dia SYAFIK!! kawan sekolah aku,
kalo sapa rasa nk amik dia jadi photographer meh la terjah blog dia :D



Ahad plak kenduri Liana,
bestfren masa sekolah rendah dulu!!
still kawan baik sampai sekarang,
semangat dgn kawan2 sekolah rendah kami semua datang ramai2,
pasangan dia plak Amir,
pun sekolah sekali dengan kami dulu :D
Sangat sweet la gambar diorang!!

part yang bestnya,
masa nak menyambut rombongan pihak lelaki,
Liana salam dengan Amir, cium tangan gitu,
kami semua sengih2, macam ololololo asal sweet sgt korang ni ha???
dah kawen kannnnnn.. sure la sweetttttt :)




geng2 sekolah rendah yg berebut paper bag cekelat!

2 comments:

  1. xpe lepas ni turn ang lak...so aku pesan awl2..jgn lupa paper bag n kenangan ang kawin utk kami ye...hahah

    ReplyDelete
  2. heee, ni sapa yg komen ni?? si pengantin ka, si asnim yg amik 2 paper bag tu?? heee

    ReplyDelete