Tuesday 17 May 2011

Nama saya Hakim

Assalamualaikum,

Hari ni hari cuti,
saya x pergi sekolah, tak bleh jumpa danial,
baru smalam janji dengan danial nak main dekat taman,

Pagi-pagi abah dah naik motor keluar,
pergi mana saya pun tak tau,
saya dgn muyi(adik) nangis nak ikot abah,
tetiba, umi suruh saya mandi,
umi pakaikan baju smart2 dekat saya,

pon!!pon!!
eh, ateh datang! yeye!! bye umi!! bye muyi!!
eh, jap!! nk salam umi!!

saya pon naik keta ateh,
pergi mana eh??
ada laut, naik jambatan,
oooo000 balik kampung mak tok la!!
yeyeyey!!

dah sampai penang,
saya pg umah tok njang,
makan tomyam,
pastu auntie dadak ajak naik keta baru dia la,
pergi jalan2 lagi!!!


dalam kereta,
acu & auntie bik ajar buat peace!!
kena buat peace dulu!! :D
comel x saya?? comel kan??
abaikan la org blakang tu!!


bila sampai ja,
semua nak tangkap gambar dulu,
mana aci, saya xsempat nk posing!!
siap gaya terbersin lagi!!
one more please!!!!!!!!!!

masa nak lintas jalan,
acu ajar saya,
toleh kiri, toleh kanan,
jom kita melintas!!
eh tempat apa ni??
ramainyaaaa!!
besarnya!!!!
eh, tu gambar apa tuuuuu?
kenapa baby ni ada dekat sini???
besarnya hidung diaaaaaaaaa!!


comel la baby ni,
macam saya masa kecik2 dulu..
:))
dah habis pusing2 dalam bangunan besar tu,
ateh,acu,auntie dadak & auntie bik bawak saya tengok laut,
romantik la makcik2 saya ni..
dah la saya je lelaki,
bestnya dapat jalan dengan 4 orang wanita!! eceh! wanita plak.. hehe


kalau keluar dgn pompuan,
sure diorang bnyk gosip2 ni,
saya layan je la...
lepas tu, asyik nk posing je..



saya nak mandi laut!!
diorang xbagi,
diorang ajak saya balik,
sedihhhhhhh :(

1 comment: