Friday 9 September 2011

Kad Kahwin Murah & Cantik

Assalamualaikum,

Ish2, sejak aku berkahwin ni, entry semua nak cita pasal kahwin je kan, 
sebenarnya tak ada niat cenggitu pon.. =D
cuma kali ni, nak promote sket business printing aku, suami & adik ipar.

dah selalu sangat orang buat bisness card, kali ni promote kad kawen pulak,
masa time aku kawen, business ni xset up lagi,
so kad kawen aku rupanya macam ni,


macam ni pon market price dah RM 1.20/sekeping (kedai tu kata sebab dalam dia ada kertas A4).

tapi kan, tapi kan, aku lagi suka la kalo kad kawen aku tu, bleh aku design ikut citarasa aku, colourful, dan meriah sikit kot.. heee.. 

ni kad kawen opismate aku, eh ex-opismate, dia ni xsuka yg serabut2, dia nak simple & elegan katanya, so jadilah kad kawin macam ni:


ni pula kad kawen ex-coursemate dekat Uitm dulu, dia nak combination red & white, pastu nak ada bunga ros sket2, so...



next, ni kad kawen senior aku di Teknik dulu, dia pulak nak ala2 english sket, tapi nk letak gambar dia :)


ok, next design



ok tak?? kalo korang rasa nak buat kad kawen ikut tema korang ker, nak design sendiri ke, nak bagi contoh design ke, jangan lah segan2.. yang paling penting TIADA KOS UNTUK DESIGN dan TIADA KOS PENGHANTARAN

kalau berminat boleh la email dekat: munyatinur@yahoo.com
ADD Facebook kami: KEDAI PRINTING
LIKE Fanpage kami : EXCLUSIVE ART SOLUTION

oh sebelum terlupa, kedai ni berurusan secara online, so xkira la korang kat mana pon :)

No comments:

Post a Comment