Wednesday 22 December 2010

Hantaran :D

Assalamualaikum.

sekarang ni musim kawin,
so mood mestilah mood keawangan,
suka2 tgk fesyen pengantin,
pelamin,
hantaran, & yg penting!! makanan dia.. hehe

keje kawin ni bukan senang,
kos dia tu.....huhu.. menitis air mata nk tgk duit yg keluar.. :D
macam hantaran ni,
kalo org macam aku yg xdak kepakaran,
kesenian,
susah r sikit,
kalo nk upah, budget lari, xleh nk kejar,
kalo buat sendiri, xcantik,
kang ada pulak yg kutuk :D
so,
muka mesti nk mintak simpati..
kekawan yg kretip, tolongla aku..
akak2 ipar yg baik, tolong eh..
xpa, mak pon ada..  
mak kan kretipppppp..

kalo tgk sekarang,
macam2 pattern ada,
ada yg bersangkar bagai,
berkotak,
tapi mata aku ni,
melekat,
xlepas,
nk pandang!!
yang ada bunga2 fresh..
rasa macam, oh so sweeeeeeett.. 
ye x??




Sagat suka yg ni, macam sweet sangat, warna dia nampak sejuk je.. kepada empunya gambar, maap, saya copy :D, tu bermakna saya sangat kagum dgn hantaran ni.. jgn marah yer :D



maaf, masih xdapat lari dari tema kebunga-bungaan, ni macam simple but nice :)) kaler bunga dia nampak macam soft je..




yang ni pulak dalam kotak, sesuai sapa yg kawen org jauh ni, senang diorang nk simpan.. hehe. nampak ok jugak kan.

ok, jom kita tgk pulak yg dalam sangkar, unik :))



berkenan x??
kalo yang ni??
ni gambar sangkar je :))


seterusnya,
kita ke kategori...
dalam bekas ekslusif, eceh..


bekas putih, macam english style :)

ok, ni tradisional style la plak,
macam best jugak ni..


menarik kan???

kalo lain dari yang lain,
aku rasa hantaran ELYANA,
memang lain dari yang lain,
xda sangkar, xda kotak, xdak raga..
dia bagi haaaaaa... sebijik balang besaqq!!
siap ada soun lagi (abaikan ejaan aku kalo salah :P)


 nk lagi??



comel pon ada,
terasa nk g beli balang kt kedai RM5 d giant sok,
nk letak soun..
macam comel..
opismate aku cakap ada soun kaler2 dijual kt kedai hantaran ..  :D
tapi paling aku suka, baju nikah elyana..
design dia la..
:))

ok, dah2 skodeng gambar orang,
dah r main amek je,
maap ye tuan2 gambar..

oh, 
before habiskan mengetuk keyboard2 ni,
jom tgk jap,
salah satu cara nk prepare hantaran,
ni aku amek dr mana ntah..
maapkan aku wahai tuan gambar :)




sekian,
selamat mencuba :))


NAK SEWA BEKAS HANRAN YANG SIAP DIGUBAH??? KLIK SINI!!

1 comment:

  1. baik pakai bunga biasa je...kalau yang fresh cepat rosak...sayang la...hehe

    ReplyDelete